Niwiish'Clan
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Niwiish'Clan

L'antre des Niwiish
 
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 Chronicle 6 -interlude 1

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PaDouNeTTe
Arcia
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exel
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MessageSujet: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptyJeu 2 Nov - 13:22

ayé la c5 vient juste detre effectuer sur l'officiel qu'il commence deja a parler de la c6
Citation :
source: http://lineage2.free.fr/v3/

We are proud to announce the name of the continuing saga of Lineage II : The Chaotic Throne. The next major update will be called "Interlude" and it will bring exciting changes and additions to the world of Lineage II in 2007 !

En clair, la prochaine Chronicle sera "Lineage II : The Chaotic Throne" et l’update s’appellera "Interlude". Cette chronicle est prévue pour 2007 !

Suite à un sondage organisé en corée, il est apparut que les joueurs demandaient en grande majorité une nouvelle race jouable ainsi qu’un nouveau continent sur la carte. Est-ce que les développeurs les auront écouté ? Plus d’info sur la version coréen qui sera la première à proposer cette chronicle.

Enjoy.
http://www.lineage2.com/archive/2006/10/lineage_ii_the_1.html


Dernière édition par le Sam 24 Fév - 22:13, édité 1 fois
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Anon
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MessageSujet: Re: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptyJeu 2 Nov - 13:48

Exclamation


Dernière édition par Anon le Lun 13 Nov - 12:24, édité 1 fois
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exel
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MessageSujet: Re: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptyJeu 2 Nov - 16:12

vi mais personne en a parler Very Happy
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exel
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MessageSujet: Re: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptyJeu 22 Fév - 23:30

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Loraline
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MessageSujet: Re: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptyVen 23 Fév - 13:29

Throne Of Chaos :Interlude

Les chroniques sont terminées , donc ont parle plus de Chronique 6 ou autre
Donc maintenant ca sera Throne of chaos 1 ..throne of chaos 2 ect ^^

Pour ce qui est de l'interlude ca sort en avril :p
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Arcia
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Arcia


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MessageSujet: Re: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptyVen 23 Fév - 13:50

Moi j'ai entendu parler de la nouvelle race vampire, et d'une autre tenue secrète. Mais bon ça reste un "j'ai entendu parler".
En tout cas quand ça sortira, yaura des vampires partout...

Moi j'aimerai bien voir une race genre les petites bestioles dans FFXI, les Tarutaru je crois, des sortes de tout pti êtres mi chat / mi rongeur / mi humain qui mesure 1m de haut, ou alors un race plus massive que les orcs, des truc gigantesques genre raid boss O oO/
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PaDouNeTTe
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MessageSujet: Re: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptyVen 23 Fév - 14:06

l2 => medieval fantastik ..... trouver des vampires ... ca va etre chelou !!!!
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Tek
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MessageSujet: Re: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptyVen 23 Fév - 14:31

PaDouNeTTe a écrit:
l2 => medieval fantastik ..... trouver des vampires ... ca va etre chelou !!!!

hum ba...pour les vampires, va a forest of the dead :p

pi bon, dans C6 yora des dinosaures, donc tout est possible :p
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Mitsu
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MessageSujet: Re: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptyVen 23 Fév - 15:05

Et surtout 22 nouvelle place siegeable pour les clan de moyenne taille et lvl, ca permettra au lvl moyen de pouvoir s'eclater en siege ^^

Si j'ai bien compris ce qu'on m'a dit ces places seraient pas siegeable par les clan possedant un chateau et/ou un clan hall ( pour le clan hall mettez des guillemet j'en suis pas tres sur ).
Pour la nouvelle race vous etes sur qu'elle y sera bien ???
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Arcia
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MessageSujet: Re: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptyVen 23 Fév - 18:17

Dans l'article ils disent ils soulignent bien que ce qui a été le plus demandé par les coréens (c'est là bas qu'ils font leur sondage hein, en Corie), c'est de nouvelles races. A mon avis il y en aura minimum une, mais ça demande enormement de boulo O__o en admettant que la race comprenne fighter et mystic, ça rajoute 4 "seconde proffession" minimum, pi leur adapter les armures etc... S'ils font ça en si peu de temps c'est des bourrins.

Sinon jurassic park c'est pas médiéval fantastique a la base ?
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Loraline
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MessageSujet: Re: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptyVen 23 Fév - 19:05

Tek a écrit:
hum ba...pour les vampires, va a forest of the dead :p

pi bon, dans C6 yora des dinosaures, donc tout est possible :p

il y a pas de C6 Chronicle 6 -interlude 1 Wall
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Mitsu
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MessageSujet: Re: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptySam 24 Fév - 0:32

Je crois que le prochain qui appel interlude C6, lolo va le pk Laughing Laughing
( pas si douce que ca la Fleur Chronicle 6 -interlude 1 Music_wh )

Pour les races j'ai de serieux doute, pour interlude .....
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Dolgans
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MessageSujet: Re: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptySam 24 Fév - 14:07

En tout cas lvl 80 accessible + nouveaux skills + minis Chateaux + nouveaux pets, Nouveaux summons déja juste sa c'est déjà bien
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Loraline
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MessageSujet: Re: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptySam 24 Fév - 15:33

le lvl 80 est deja accessible
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MessageSujet: Re: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptySam 24 Fév - 15:54

Il sera encore plus accessible alors, il sera suuuuper accessible.
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Dolgans
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MessageSujet: Re: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptySam 24 Fév - 16:03

Mias mais nous on est sur C4 pas encore sur C5 donc lvl 78 max apres sur C6 Mdrrr non sur je c plus koi n°1 ( dsl Loraline j'ai oublié le nom :p )
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Loraline
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MessageSujet: Re: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptySam 24 Fév - 16:44

interlude

bha ok je comprend vous etes en C4 , mais heu , pourquoi vous passeriez interlude si vous etes meme pas en C5
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Mitsu
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MessageSujet: Re: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptyMer 28 Fév - 2:13

Voila ce qui nous attend pour Interlude.

------------------------------------------------------


The Chaotic Throne

This winter, the updates continue with 'Chaotic Throne', the first 'Interlude' update to follow the Chaotic Chronicles. This interlude will introduce a number of new systems as described in this article.




New hunting grounds

* Fight against the Primeval Creatures
Hunting in the new Interlude will be ladden with suspense. Adventures against the primeval monsters of a new territory awaits you.
* New hunting concept
A new hunting area will be introduced - a hybrid between an instanced dungeon and an outdoor field.




Evolving Items

* Variated Items: Refinement System
The new 'Refinement System' will allow players to add a number of different attributes to items. For example, these attributes include a skill that enlarges your head (hehe) or a skill that allows you to B-soe.


Item Refining (note: Gemstones needed - 940 A grade gemstones)


Items showing different applied refinements
(Refinement stats from left to right:
- Activates Skill Blessed Scroll of Escape. Cannot be exchanged or dropped.
- Strength +1, Accuracy +2. Cannot be exchanged or dropped.
- HP +91, Critical +2.8%, Increases monster's hate on attack. Cannot be exchanged or dropped.
- Evasion +2, Accuracy +2, Activates skill that makes you invulnerable. Cannot be exchanged or dropped.)
_
* Capes now in development
They haven't been completed yet but they're coming.
* Rank Items
New items that show your rank will be added.
* New weapons
New weapons will be added. At this point we're only sure of items between A and S grade. It's not clear we will see weapons above S grade in this interlude.
* New item slot
A new item slot will be added to your inventory.

Beyond Castle Sieges

* Fortresses Introduced
Fortresses will take its place between clan halls and castles. Castle-owning clans cannot participate in Fortress battles. They were designed specifically for smaller clans. Fortress battles will combine PvP and NPC fighting. They seem to be variations on Devastated Castle. Many other updates for small/medium sized clans will follow.


Image of a Fortress
_
* National Wars
National wars will be larger in scale that castle sieges
* Air Ships
New technologies to be used in national warfare include air ships. Air ships will be used to transport armies when striking at full force.
* Marine, Aerial Combat
Plans are made to add battles on sea and in air.
* New NPC force introduced
Large battles aren't only against players. The new NPC race will be enemy to all.
* Cross-server National wars
Wars against nations on other servers are in production
* Claim your honor
Participating in national wars will bring you honor and riches.
* The outcome of national wars define your server
National wars will affect the entire server. If the war is lost, the town of the warzone will be unusable. If the war is won, the rewards will take the form of new dungeons or new shops.

Taking a break

* New Mini-Game
A player-customizable mini-game will be added. It looks to be a type of fun fair. Its content will vary depending on the organizer.


Mini-game World
_
* Wedding Hall added
A new area for large player events such as a wedding will be added.


Wedding Hall




Q&A

Q: Do you plan to add anything to wolves? Other pets buff and heal and become mounts.. all wolves do is bite.
A: There will be a patch for pets. We're thinking of decreasing the feed usage and add more abilities, as well as evolvements for existing pets.

Q:There should be additional effects for weapons at +10 or +16. For example a stronger acumen or focus.
A: The new refinement system will take this into consideration.

Q: Castle sieges can get too confusing. Sometimes people die to clans without any tags and some clans change their clan tags to match the siege tags. Atleast 6 to 20 clans get involved at every siege and it gets impossible to target properly.
A: Additional colour coding is in development.

Q:All fantasy stories have holy swords that stand against demonic swords. Where is the holy sword in L2?
A:That will come in time. At this interlude we'll be adding a Sword of Blood. Unlike the demonic sword this one will have an active skill. There can also be a battle between the Demonic and Blood swords.

Q: Can you please add more clan halls. Most of the clan halls are taken by castle-owning clans leaving none for the smaller clans.
A: We're adding 21 fortresses to be used by small/medium sized clans.

Q: Please add system announcements so that we can know which party succeeded in levelling the soul crystals.
A: We're working on this. It will be added soon.

Q: When will we see the character services such as changing names and moving servers?
A: Around december we should be able to provide name changes. Server changes will take a little longer but it is definitely coming.

Q: Do you think the refinement system will add to an influx of unwanted items, throwing the economy off balance? Can the refinement effects be removed? Are the effects random or predetermined? What's the success rate?
A: The effects can be removed. because of the cost of refinement, we dont' think people will be making too many weapons for the sake of refining. Refinement succeeds at 100% and the effects are random.

Q: What happened to the new race?
A: We don't have any further announcements prepared on a new race.

Q: What will be the grade of the new items and what will be their special abilities?
A: You will see new items between A and S grades

Q: The bug patches come too late. When will you get to work on the existing bugs (i.e.Devil's Isle)
A: Once we receive reports of the bug it is sent to the Q/A team to test, and then the test results are sent to the development team to fix. So it all takes quite a bit of time. The bug you mention is probably already being looked at.


-------------------------

Voila ^^
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Arcia
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MessageSujet: Re: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptyMer 28 Fév - 3:00

Didjuuuu merci ! On dirait qu'ils se servent de L2 pour tester certaines nouveauté de leur futur jeu Aion (je pense aux batailles aeriennes et la "nouvelle race NPC enemie de tous")

Sinon là c'est du lourd, batailles aeriennes, transports aeriens, batailles navales, guerres de region, guerre contre des clan NPC, boostage d'item, c'est la folie...
Je pense pas qu'on puisse voir cet épisode débarquer sur Dex demain mais bon.

Remarquez au sujet des races, ils ont dit qu'ils "n'ont pas encore d'annonces a faire pour le moment"

S'il n'y avait pas de nouvelle race, ils auraient dit "ben nan yen a pas", ils vont pas fair emonter le suspense pour a la fin dire "ben nan yen a pas".
Les paris sont ouverts !
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NauD
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MessageSujet: Re: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptyMer 28 Fév - 12:54

ya trop d anglais dans ton post mitsu ^^
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Loraline
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MessageSujet: Re: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptyMer 28 Fév - 13:56

mitsu cest pourri de faire des copier coller comme ca
tu aurai pu traduire
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Mitsu
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MessageSujet: Re: Chronicle 6 -interlude 1   Chronicle 6 -interlude 1 EmptyMer 28 Fév - 15:06

En faite j'ai pas traduit car avec tes 17 et 18 en anglais je me suis dit que tu te ferais un plaisir de traduire tout cela Chronicle 6 -interlude 1 Music_wh

Ne me remercie pas et au boulot Razz


PS : Ca va c'est pas la mort a comprendre dans l'ensemble ce qui est dit ><
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